Staan

Kom precis hem med en hög med kläder från stan ^^
Mestadels vintergrejjer.
Min mamma är så underbar ^^
Jag toklängtar till kyla och mörker.
.
Där är allt, orkade inte ta bild på en grejj i taget, sånt är drygt att göra och drygt att kolla på tycker jag.
.
Det ska bli så skönt att få krypa in i en stor huvtröjja
och ta på sig halsduk och mössa.
Skita i allt och bara pendla mellan skola och träningar.
För det är vad jag tänker göra.
.
Det är bara 3 veckor kvar till skolan börjar !?!
Vad hände?
Jag har bara ett virrvarr av festivaler och jobb i huvudet när jag tänker tillbaks.
Och än är det inte slut, packar imorrn igen och åker på Urkult.
Haschdimman kommer att ligga tjock runt Näsåker från torsdag.
Äh, det ska bli mysigt.
Hoppas jag.
.
-Wish you were here-

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är inte alls bara tre veckor kvar till skolan börjar. det är typ 4½ vecka kvar.

2011-08-02 @ 19:16:18
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: ja dom e supersöta :D haha jaaa antagligen :D

2011-08-02 @ 21:16:38
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Mj

Min skola är konstig så vi börjar typ 1 vecka tidigare. Fast jag skulle helt klart kunna ha fel men jag vet att vi börjar mycket tidigare, haha :)

2011-08-02 @ 23:43:23
URL: http://baaramia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0