Losers go to school

Låt mig börja denna onsdag med att lätta min hjärna här. Ja, min hjärna, inte mitt hjärta. Mitt hjärta är lätt, de har varit lätt i snart ett år, underbara människa. Så, onsdag. Min onsdag började iförsig 6.30 imorse, rullade till Ånge och lämnade bilen på verkstad, det kommer att svida på kontot sen. Tog tåget tillbaka till Fränsta, det skulle hela Ånges dagis också göra. Promenerade till skolan och nu sitter jag här. Har knåpat ihop ett ganska luftigt släktträd och funderar på vart jag ska fortsätta nu. Religion, samhälle eller historia? Skulle tippa på att det blir samhälle med tanke på att det är min nästa lektion. Tog och färgade håret igår, igen. Det blev grått, det var inte alls planen, planen var att de skulle bli åt det rödblonda hållet så jag kan låta det växa nån gång. Alltså få tillbaka min orginalfärg. Det verkar inte hända. Jag har inget tålamod med mitt hår. Har börjat använda min tumblr igen. Känns lite som jag fått tillbaka min identitet efter sommaren. Oj vad jag försöker smita från skolarbete nu, inte med mening igentligen. Jag vet bara inte vart jag ska börja. Skriva min livshistoria är en bra uppgift, den är klar, nästan. Den är klar i många texter som jag redan skrivit under min historia. Skriva om hur Sverige följer sina ekonomiska mål är inte lika enkelt. Att skriva om Livets ord eller Jehovas vittnen är ganska enkelt, jag tycker så mycket om det ämnet. Att börja göra nåt av det är inte så enkelt just nu. Jag ska gå och leta kaffe, sen kanske. Ni får en till Weeknd idag. Losers.
 
What can you show me that my heart don't know already?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0