Might not make it.

Högskoleprov, check! Tror faktiskt att det gick bra, det kändes så. Rullar mot Göteborg imorgon. Är fortfarande inne i någon odödlig The Weeknd zone. Allt går på repeat. Jag tror jag skulle kunna leva med att sitta hemma och lyssna på Weeknd, jag blir irriterad om någon avbryter mig mitt i en låt. Finns det någon diagnos med dehär symtomen? Jag tror igentligen bara att jag har musik-brist. Jag gick från att lyssna på musik 8 timmar om dagen till att lyssna 10-20 minuter varannan dag. Jag tänkte inte skriva så mycket idag. Vill mest dela med mig av min fantastiska musik-smak, mitt brow-game som var fierce i veckan och min nya undercut. Känner att detta inlägg kräver en ordlista, jag kastar in en sån i slutet.
-
Brow-game: Engelska för ögonbryns-spel, direkt översatt. Det betyder att någon har lyckats fantastiskt bra med sina ögonbryn. Som jag gjort på denna bild, ser ni vad snygg jag är!
-
-
Weeknd: Abel, gör de mest fantastiska låtar, smälter.
-
-
Undercut: Som en sidecut fast i nacken. Alltså att raka bort en del av håret och behålla resten. Har olika namn beroende på vilken del av håret du rakar.
-
Jag har stork-bett, de syns inte så bra, ser ut som smuts, det är de inte, det är ett födelsemärke.
-
Kom på att jag har en till låt ni måste lyssna på. Lite mer radio-pop för er som inte klarar av Weeknd. (hur man nu inte kan tycka om han)
-
-
Radio-pop: Musik som spelas på P3 eller vad det nu är man lyssnar på för kanal, lättsamma hits/topplistelåtar.
Jag har dålig koll på radio-pop, jag lyssnar sällan på radio, men jag kan tänka mig att denna kan gå varm på nån populär kanal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0