Det är ett jävla tjat.

Det känns giftigt att lägga sig i invandrings-frågan. Jag är lite rädd för att uttrycka min åsikt. Inte för att jag är orolig för kritiken. Mest för att de människor som skulle komma med kritik skulle förmodligen missförstått mig från första början. Jag tror inte att jag kommer att ge någon åsikt, jag är för svensson, för lagom, för det. Jag tror att jag tänker fortsätta göra så som svenssons gör. Dela länkar på Facebook. För varje ''Invandrare FÅR 20 000 kr i månaden!!!'' Tänker jag dela en ''NEJ! Invandrare får INTE 20 000 kr i månaden din jävla papp-skalle!''. Yes.. That's how we do it. Sen är jag inte så pass påläst att jag kan ge mig in fullt ut. Men jag menar, har man en gnutta sunt förnuft så borde det ju räcka tycker jag. Tydligen inte. Kan jag bara få påminna om att det bor 1,1 människa per kvadrat kilometer i Strömsunds komun. EN MÄNNISKA PER KVADRAT KILOMETER! Kom inte och säg att vi inte har plats iallafall.
 
Över till något annat. Hade en kick-ass kväll i Sundsvall i fredags. Tack för det. Det drar ihop sig till julafton. Men jag ska ha onsdag först. Ni andra som sökt in på valfri skola vill också ha onsdag. Jag är lite rädd för det också, värst vad jag har gått och blivit feg. Nejmen ni vet vad jag menar. När man hoppas på någonting fast man vet att det förmodligen inte kommer att gå. Det har gått bra de senaste gångerna. För då har jag varit 98% säker på att jag inte kommer in. Nu är de en fifty fifty situation. Jaja. Livet går vidare.
 
Om ni undrar varför jag är så het på samhällsfrågor så kan det bero på att jag tittat på Magnus Betnér. Gör de ni också om ni vill. Han är skön, känner lite som han ibland.
 
Titta verkligen på han om du känner att du är lite ''sverigevän'' ikväll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0