Indianer!

Hej! Jag har igentligen ingenting alls att skriva men jag har gjort en rätt cool sminkning och jag ville visa den. Nivet Coachella? Musikfestivalen som gick av stapeln för inte så längesen. Det kom en hype med den, helt plötsligt fyldes min instagram av ''festivalsminkningar'' Ja, väldigt coolt även om min typ av sminkning på festivaler består av en svart sotning jag sovit i och bättrat på i fyra dagar. Man blir inte så stadig eller noga av flera dagars festande. Men, jag tycker hela de här indian-inspirerade sminket är extremt fränt och kunde jag så skulle jag gå med sträck på kinderna varje dag. Så jag tog och gjorde mig en såkallad festivalsminkning, coachella sminkning, indiansminkning, ni väljer själva. Enjoy.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: pappa

Snyggt! Kram/pappa

2015-04-28 @ 19:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0