Hur låter en hund?

Säg voff! Jag har inte alla äpplen i hagen alla dagar. Idag har jag snubblat på ord, pappkartonger och annat skräp. Nu sitter jag i sängen hos min kära far och är tjock efter pizza. Läser storebrors blogg vilket får mig att fundera på varför jag ska blogga här, från tråkiga strömsund, när han är ute i stora världen och får se fräna djur och coola prylar. Och faktiskt har något att berätta om. Jag, vad jag gör? Ja, jag jobbar och kör bil. That's about it. Bor i en väska och är fantastiskt trött på det som på mycket annat. Det rullar, jag ska inte klaga, bilen går ju trots allt bra. I båda meningarna. Men jag står och spinner. Gasen i botten men jag tar mig ingenstans. Jag har inte gasen i botten längre om vi säger så. Det känns lite som att jag har slitit och dragit och kämpat lite väl nu, med lite för lite resultat. Men det beror nog ganska mycket på att jag inte bara kämpat för mig själv. Jag tycker om att hjälpa till men det lönar sig inte. Inte för att det verkligen behöver löna sig att vara snäll men ni vet hur det är när man bara ger och ger och ger. Vi får se vad ett lite fastare grepp om tyglarna kommer att föra med sig. Just idag känns det väldigt bra måste jag medge. Jag har cirkus en vecka kvar i skogen sen styr jag mot östersund några dagar och sen vidare mot Norge. Vad som händer där återstår att se men jag kommer tillbaka när nästa jobb-helg nalkas. Jag har funderat på mycket och jag skulle kunna skriva långt om vad jag tycker om människors sätt att dömma och bedömma, tankar, känslor, invandring och mycke annat som snurrat i mitt huvud de senaste veckorna men just nu, just ikväll orkar jag inte bli arg. Det var lite synd för just ikväll kan jag skriva.
-
-
Jag vet att ljudkvaliten är svindålig men det är mest för att Snook var kungar och jag vill att ni ska lyssna på hur mycket fantastiskt bra svammel man kan få in i en låt.
-
Klicka här och kolla in vilka äventyr storebror och Hanna är ute på!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0