Pretty motherfucker.

Tjo bre, nej, hej på er. Klockan är 10.04 och jag väntar, mamma kommer! Jag ska få äta mat, hemmalagad mat! En sån där grej man lär sig uppskatta efter man flyttat hemifrån. Vill ni veta vad jag gör? klart ni vill. Jag impregnerar mina babys, mina skor alltså. Fruktansvärt intressant eller hur? En av anledningarna till varför jag aldrig brukar skriva vad jag håller på med. Men det är mina skor och dom är mycket snyggare än dina så jag tyckte det var värt att berätta. Jag har städat lite också för som vanligt vaknade jag runt åtta som vilken normal tonåring som helst eller hur var det nu? Jag är morgonpigg. Jag gillare. Jag har en ny ryggsäck ju, och rosa hår, haha, nej, rosa dipdye, woop. Jag borde ta en bild på mina fina saker. Hihi, är jag lite materialist kanske, eller vad det heter. Men stil betyder något för mig, jag tycker om att ha snygga kläder, smink osv. Sen om andra har det eller inte, det är inte så jättenoga, jag menar, jag väljer inte vänner efter vad de har på sig, haha! Men jag tycker om att åtminstone försöka se bra ut, sen är ju det en tolkningsfråga, smaken är som baken brukar de ju säga. Det jag tycker är snyggt är det inte alltid andra tycker och det är där man brukar få ett problem för även om inte jag brukar dömma efter hur folk ser ut så är det många andra som gör det. But, that's life. Här är mitt rosa håer, yeah. (och min väldigt fashion blvck scvle tröja)
-
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0