No

Hej, förlåt. Jag har en liten rastlös känsla, som jag iförsig nästan alltid har. Ni vet hur jag gärna vill ha saker NU när jag väl vill ha något. Jag kan liksom inte riktigt tänka långsiktigt när det kommer till vissa grejjer. Just nu försöker jag tänka långsiktigt och det är jobbigt. Men jag är nöjd. Jag kan inte skriva vad jag vill. Jag vet inte ens vad jag vill skriva. Jag vet inte vad jag vill igentligen.
-
Nej, pause, nu pausar jag de här och lever mitt liv på tumblr istället.
Take care, vi hörs.
-
Här, lyssna på lite musik.
Tyler, The Creator – IFHY
Kendrick Lamar – No Make-Up (Her Vice)
Kendrick Lamar – HiiiPower
-
Everybody put three fingers in the air.
The sky is falling, the wind is calling.
Stand for something or die in the morning.
Section 80, HiiiPower.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0