Någon snygg rubrik

Jag orkar inte höra. Jag vill inte veta vad folk gör fel, vem som har fel skor, tycker fel. Hur fan kan man tycka fel föresten? Vad bra det är att jag har en blogg så folk kan välja själv om de vill veta vad jag vill klaga på. Det viskas hit och dit. Bakom ryggar. Det är synd om människor som inte har ögon i nacken eller rustningen på. Det finns en anledning till varför jag alltid sitter med ryggen mot väggen. Idag har jag varit på skolan sen halv åtta, det är väldigt länge, jag kommer även vara här och lyssna på allt som är fel på alla andra ända till fyra, woopwoop. Själva sitter de i sina glänsande skal och låtsas vara perfekta. Hej. Vad ska jag äta ikväll? Jag har fått en massa följare på tumblrish. Yey!
-
Musikisar
 
-
 
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0