Lördagar och vidare.

Försöker ta mig igenom melodifestivalen och killen på scen just nu påminner lite om en vän, en glad och ren version av en vän. Han sjunger fruktansvärt dåligt som de flesta gjort hittills, ja, bortsett från de självklara som alla vet kan sjunga men deras karriärer har krachat och de är så desperata efter publicitet att de sjunkit till botten. Melodifestivalsbotten. Anledningen till varför jag kollar? Jag jobbar imorgon, det finns inte så mycket annat att göra och det anses vara lite allmänbildning, jag vill ju gärna kunna hänga med i samtalet även om jag inte är särskilt intresserad. Jaja. Mamma klagar, jag försöker att inte lyssna då ''mello'' blir ännu mer frustrerande med kommentatorspår. Jag är trött och borde packa. Men jag går nog och lägger mig istället. Fint. Går äckelbananen vidare tappar jag hoppet på mänskligheten och skapar en egen värld. Godnattish.
-
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0