Jag förtjänar det

Gudar har skapat musik. Nej nu tog jag väl i men jag gillar hela albumet det känns fräscht och annourlunda. Nyskapande på ett mainstream sätt. Lätt att gilla, passar alla. Ja, utom dessa hårt inbitna rockers som tror att den enda musik som går lyssna på är brutala riff och hårda trummor. Inte för att det är dåligt, trust me, jag har växt upp med rock och det är grymt bra musik. Men det är alltid bra att vara lite öppensinnad och kunna ta till sig annat. Iallafall, back on track, albumet jag pratar om är skapat av Ansiktet och heter #DENNYARNBMANNEN. Hela albumet får mig att vilja dansa och sjunga genom stan. Texterna är så underbart äckliga, på ett fint och ärligt sätt. Sen är ju Herbert en del av Ansiktet och som vi alla vet avgudar jag Maskinen där han också är med. Jag tänkte iallafall dela med mig av dagens ljuspunkt och dela några favvisar från albumet. (och hela albumet såklart)
-
Här är dom, sexigt värre.
Det finns bara på spotify än så länge men det är klart ni har spotify, eller hur?
Lyssna häääär på hela skiten.
-
Favislåtar dåe:
Mingla
Singel
Stanna kvar
666
-
Här är mitt hjärta, du får det, krossa de om du vill, jag förtjänar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0