En komikers uppväxt

Vet ni vad jag gör, jag är på arlanda, på arlanda försöker jag välja en bok, de tog mig ungefär en halvtimme, säkert mer, jag har läst på alla baksidor och kollat på alla böcker, inget passar riktigt mig. Jag borde skriva en egen som jag tycker om att läsa. Jaja, nu sitter jag här vid gate 44 med Jonas Gardells bok "en komikers uppväxt" i knät. Det får duga. Vid gate 44 på arlanda just nu förstår man inte många ord av vad folk säger. Flyget går först till Kalmar 17.00 och 17.55 till Ronneby, det är en timme tills dess, en timme bok. Alla pratar någon typ av dialekt jag inte har koll på. Tur att jag inte behöver förstå något. Flygplatser är någon typ av ingenmansland, alla är från olika platser och alla ska åt olika håll. Jag trivs med att fara runt, skulle vilja kunna göra de oftare. Men snart, snart, snart, ska jag åka, nånstans, långt bort och länge. Ska bara operera mig och bli rik först. Det kommer inte bli så snart. Jonas Gardell, jag hoppas du skrev den här boken bra. Vi hörs ses och syns. xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0