We are going wild for tonight

Godmorgon världen. Det är -20 och grått ute. Planerna på kläning och strumpbyxor ikväll känns lite som att de ligger på hal is. But then again, jag ska ju bara vara inne, hoppas jag. Väntar på Louise. Väntar på Sofia och JK. Story of my life, vänta, jag väntar väldigt ofta, på väldigt mycke. Kan bero på att jag alltid är tidig, jag är den typen av människa som hellre är där jag ska vara en kvart innan än två minuter sent. Tyvärr är den typen av människor rätt sällsynta. Jag har lärt mig nu att säga en tid fem minuter tidigare än jag tänkt så de jag väntar på kan komma ''sent'' för då kommer de ungefär när jag tänkt. Det värsta är att jag då är dä tio minuter tidigare i förhoppning på att någon av dem kanske tillomed kommer i tid. Fast idag har jag inte riktigt några sånna människor att vänta på, Louise och Sofia är rätt bra på det här med tid. Oj, vad krångligt det där blev. Men det är mest bara svamel för att fördriva tid. Peppelipepp på ikväll igentligen, vill bara ta mig dit, vill ta mig hem, sminka mig, lyssna på musik, äta, dricka, skratta. Allt sånt där som får en att glömma svenskarapporter och körkort. Fast helt ärligt så känns inte körkortet så jobbigt, hälften av ångesten försvann liksom iochmed att jag skrev in mig. Jag menar nu är det ju bara att göra. Precis som vilken lektion som helst. Svenskarapporten däremot. Den. Den. Nej, det är fredag. En annan dag. Lyssnar på ASAP Rockys nya, han håller måttet.
-
 
-
We are going Wild for the night, tonight.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0