Vi skulle vara live ihop.

A person with a closed mind is the most dangerous kind.
-
Saker man måste ha gjort som norrläning:
Åkt skidor, Kört skoter, Druckit mjölk. 
-
Sitter med en vackert svullen kind och en massa smink. Det är onsdag. Jag ska på krogen. Varför? Jag vet inte. För att jag kan. Näääk ljuder ur högtalaren och jag blir taggish på hundradagars. Får inte tag på någon. Kanske inte får följa med. Jo. Men folk har inga pengar på luren. Jag är grymt sugen på pizza men jag kan bara äta saker som är flytande eller väldigt litet. Inte kul. Jag vet inte vad jag ska skriva riktigt. Hej.
-
-
Ser ut som en botoxbitch men jag kan faktiskt inte riktigt le. Men jag är glad, rättså iallafalllalalala ^^
-
Näääk – Hela Helgen

Kommentarer
Postat av: pappa

Jag hejar på dig, kompis! Vackrast i världen e du! Kram / pappa

2013-01-30 @ 23:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0