Unlimited

Hej mina vänner. Imorgon är det fredag, fredagar är bra dagar, dagar som jag oftast spenderar med både gamla och nya vänner. Sofia har pyntat ner hela min nystädade lägenhet vilket tyder på att imorgon kan bli en kväll jag inte mins alls. Haha. Jag har fina vänner. Nu ska jag sova, det kommer behövas. Förvänta er ingen uppdatering imorgon då alkoholen kommer att flöda och all energi kommer läggas på att få till eyelinern. Natten ska dansas bort och livet ska firas på bästa sätt. Se till att göra det ni med, stäng inte in er och grubbla över saker du inte kan göra något åt, gå ut och lev. Skapa minnen, skratta, dansa och gör misstag. Det är det bästa du kan göra även om det kanske känns som att du hellre ligger i sängen med täcket över huvudet. Misstag är min favorit, de går alltid skratta åt dagen efter eller åtminstone veckan efter. Äh, nog med svamel nu, godnatt!
-
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0