She's jiggy like Madonna and trippy like Nirvana

-
Trött, less. Har en balklänning påväg nu iallafall, den är skitsnygg och jag är skitsnygg i den, end of discussion. Söker bal-dejt, han ska va snygg, det är enda kravet eller ja, han får gärna ha något innanför pannbenet och gå prata med också. Sofia är här, blev ni brydd? Hon är ju min fru. Allt är väl som det ska vara, ingenting nytt, ingenting gammalt. Ingenting blått och ingenting lånat eller hur det nu är det där. Det känns att jag inte haft helg. Tröttheten får mig att frysa och bara det är en bedrift i min lägenhet, tro mig. Humöret är inte på topp men jag har inget att klaga på, jag är sådär allmänt less som man kan vara vissa dagar. Jag behöver bara sova en riktig natt så är det bra sen. Jag behöver en ny blogg att läsa, mark my words lääässssaaa. Inte en blogg med en brud som tar egopics och berättar om sin fantastiska nya hudkräm. Jag vill ha en blogg men något läsvärt, filosofier om livet är en favorit. Jag vill läsa en blogg med en människa som har något innanför pannbenet, någon som skiter i om du har rakat benen, skiter i om du äter sallad eller pizza och inte bryr sig om din platta mage. Har gått tllbaka till min favisblogg, verkligen, hon är så fantasktiskt bra på att skriva. Min favorit blogg på tumblr började precis följa mig och jag blev förvånad själv över att jag blev så glad att jag ställde mig upp och gjorde konstiga ljud. Wow.
-
Men hörrni, kolla in bruden, hon kan skriva.
Skitvärda Filosoferingar <----hjärta
-
-
Jag har laxfärg på mitt hår och är söt, okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0