Det är ändå du som väljer vem du är

Det är du som väljer så var noga med ditt val.
-
Försöker få till ett inlägg. Men jag är så kluven att jag inte vet vad jag vill skriva, jag vet inte vad jag vill annars heller. Att inte veta känns som en otroligt jobbig del av livet, tyvärr så vet jag alltid för lite för att vara nöjd. Helst skulle jag vilja ha ett manus till livet. Jag är ren iallafall, min lägenhet också, relativt ren iallafall. Det var den inte igår, inte jag heller. Är min lägenhet smutsig är jag också de, eller något. Det är en intensiv vecka, hur jag fick till de vet jag inte riktigt, men saker dyker bara upp för mig. Hoppar på mig litegrann, nja, hälften står jag väl för själv men jag menar ska man ha ett liv så ska det väl levas också. Och med de sagt så kan jag väl säga att det blir en spontanresa till Åre imorgon för att parta lite och kolla på Petter. Innan dess är det körlektion och vet ni mer vad jag ska göra imorgon? Hämta ut min balkläning, woopwoop. Den är så fiiiin! Ni kommer inte få se den förrän dagen börjar närma sig men ändå, paljetter och glitter överallt. Som det ska vara.
 
-
Tänker bjuda på en myslåt som tydligen alla hört förutom jag för jag ligger efter.
 
-
Cause you loved him to much and you dive to deep.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0