18

-
Gissa vem som kommer få den där med posten nästa vecka då? Jo, sveriges lyckligaste snart 18åring. Haha, så är det, dagen är nästan kommen. Om 2 och typ en halvtimme är även jag vuxen. Jag har någon typ av ångest blandad med total lycka. Maskinen crewjacka, det finns en anledning till varför familjen kommer först. Jag skulle aldrig kunna säga ett ont ord om min familj. Det är klart, mamma är lite glömsk ibland och pappa har även han sina fläckar men vet ni vad, det har kungen också. Kungen i mitt liv heter Frej iförsig. Han är kung i Maskinen. Tillbaka till familjen, poängen är att jag skulle nog aldrig kunna skrika på på mina föräldrar, jag har vänner som kallar sina föräldrar både det ena och det andra. Jag förstår inte, har dom aldrig lärt sig att man inte ska bita den hand som föder en? Jag har så mycket att tacka mina föräldrar för. Det har ni också om ni tänker efter. Okej, alla har inte det men de flesta. Imorgon, arton år gammal, ska firas med min lilla familj, äta smörgåstårta. På fredag, då ska jag på banken, yey. Haha, vuxenpoängen ska in på engång. Träffa vänner, äta mer tårta och sedan göra en krogpremiär, helt okej. Krogen, det kommer kännas som jag plankar in, haha. Jag tror helt ärligt att jag ska försöka sova. Klockan är bara 10, jag vet, men jag har ingen anledning att vara vaken igentligen. Godnatt.
-
Föresten! Vet ni vem mer som skulle ha fyllt år imorgon? Jo, J.R.R. Tolkien, tufft tycker jag. Jag har samma födelsedag som en av världens bästa författare. Ni vet såklart att han skrev Sagan om ringen hoppas jag, rätt fränt att jag dessutom är lite av en nörd när det kommer till just Sagan om ringen. Jaja, Grattis på oss!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0