- It's alright to fear when you taste the sun -

Hej livet. Hur är det? Jo, det är för jävla bra, tack. Försöker få till ett vettigt inlägg men det spårar och blir överdrivet personligt som vanligt. Jag är duktig på det, duktig på att spotta ut mina känslor och tankar men rätt dålig på att låta någon vara en del av det. Jag vet inte riktig vad jag ska skriva om. Jag är nöjd och glad och livet rullar på bättre än det brukar. Gör vanliga grejjer som att fika, supa, prata skit med folk, sova, äta, lite skola osv. Sånt som jag är bra på. Har varit konstant omgiven av vänner och är fortfarande, Sofia sitter i soffan och skriver på sin novell. Wargen, tur att jag inte går på den skolan. Jag har alldeles för dålig självdisciplin för den skolan och allt deras jobb. Avstickare: Jag är så fruktansvärt rädd för att förlora människor, ni förstår inte. Det är mest därför jag inte har så många nära, seriösa relationer. Bra, då är det klart. Vad vill ni veta? Jag har inget att skriva om riktigt. Jo, igentligen har jag en massa att skriva men inget jag vill dela med mig av såhär då.
-
-
En massa hår som jag vill klippa av har jag iallafall.
-
Och här är en låt, enjoy och gå sen ut och gör något vettigt av ditt liv. Tack.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0