Låtsas som inget hänt.

Hej. Det snurrar på. Inget nytt att berätta. Jag är äckligt trött, ska jobba i helgen. Roligare än så är de inte. Life is a highway. Jag känner mig snygg. Det är inte varje dag man känner sig snygg. Jag har inte så mycke att skriva om så ni ska få titta på Ansiktets nya video 'Låtsas som inget hänt'. Har inte bestämt mig än för vad jag tycker.
-
 
-
Det låg nån annan bredvid dig när jag kom hem.
Men jag vill inte vara den som är den.
Det är ändå inget permanent.
Så länge hon inte är bättre än jag.
Det kanske låter dumt.
Vill inte leva efter gammla trista ideal.
Tralalala.
-
Haha, att göra en låt om något sånt här.
Sjuka pojkar. Sköna pojkar.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0