Hej det är fredag.

Vet ni, jag sitter med taklampan på. Jag har svarta naglar, svart tröja, svart ögonskugga och svarta byxor. Jag har nästan platinablont hår och en guldkedja runt halsen. Jag är inte alls nöjd, jag vill ha en annan tröja, det är väl igentligen det enda jag inte är nöjd med kom jag på nu. Heh.. Madde kommer snart, Louise kommer sen och då kommer tre nycktra tjejer promenera på krogen och titta på människor. Det kännsk som en bra kväll, ingen händerna i luften kväll men en bra kväll, en trevlig kväll. Min kind gör rätt ont men det gör inget. Ikväll gör ingenting någonting igentligen. Oj vad jag gillade de tre orden på rad, de var fina tillsammans. Svammel. Newkid ska släppa något iår, känns bra. Stadium status. Ha en underbar fredag mina vänner. Några av er kanske jag träffar på cuprum. Busigt värre.
-
-
Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0