Fredag!!

Vet ni vad? Idag skiter vi i allt, idag är det fredag, vi slutade klockan sex och nu ska vi facka ur. Jag och min long gone homie är på spåret igen och krogen känns som något skimrande vackert istället för ett skrämmande och farligt. Som om någonting någonsin känts farligt för mig. Antingen är jag dum i huvudet som är orädd eller bara väl medveten om hur man handskas i vissa situationer. Jag har druckit, inte mycket men jag ber om ursäkt i förväg för stavfel. Tjoo, det här kommer bli en riktigt fin kväll. Det kändes redan i första klunken av öl som sipprade ner genom min strupe. Hoppas ni har en fin fredagskväll min vänner, ovänner och stalkers. Love to you all.
 
-
Shake that tonight.
-
 
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0