Dying of thirst..

Hej. Det är helg. För de flesta iallafall, inte för mig. Tjänar pengar imorgon. Har ångest över körkortet och har fått mvg i psykologi B. Firade 50-dagars med en kalas-fylla och minnesluckor, firade fredagen och lördagen innan de bara för att jag kunde, vaknade inte där jag tänkt som vanligt och njöt av livet. Mådde som en kratta på torsdagen och låg på badrumsgolvet med täcket. Men vad är meningen med att gå ut om man inte går all in så att säga. Jag menar man tar ju bara studenten en gång, sorgligt nog. Försöker planera mitt liv och försöker njuta av det samtidigt, det är inte helt enkelt. Jag vill liksom leva mitt liv och fundera på framtiden men tydligen så kan jag bara göra antingen eller. Nästa vecka är det körkorts-press till tusen eftersom jag nästan kommit ikapp i skolan, det är ju bara 28 skoldagar kvar så det ska väl lösa sig. Ojj, vilken underliggande panik det är i det här inlägget, shit. Det kommer inte bli mycke tid till något alls. Men hej, nu tänker vi inte mer på det eller allt annat jag borde tänka på. Nu ska jag sova, woop. Godnatt och ha de kul på forum.
Kan ju tillägga att jag är förkyld.
-
Tired of running, tired of hunting.
Dying of thirst, dying of thirst.
-
Det roliga börjar runt 7.30
-
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0