ser ni nu vad ni gör?

Jag orkar inte blogga. Jag har tappat tron på mänskligheten. Det är i strömsund det händer. Inte händer som i nåt bra utan mer händer som i att nån blir nerslagen, resterande närvarande står runtom och hejjar på, altenativt är fulla, 13 år gamla och bryr sig inte alls om vad som händer. Nivån. I det här fallet försökte min vän faktiskt hjälpa (som alltid) men blev dragen därifrån med förklaringen ''det är patrik''. Jag har helt allvarligt aldrig varit med om ens en liknande händelse i östersund, säg vad ni vill om östersund. Jag hatar inte strömsund igentligen, jag förstår bara inte, för jag verkar alltid hamna i närheten av något som de som hände i helgen, påstå inte att det är för att jag då umgås med fel människor för jag kände 2 pers där, varav en aldrig brukar gå ut i strömsund och en alltid är glad och överdrivet snäll. Varför ska jag alltid försöka försvara mig? För van att alltid behöva göra de. 
Nej, jag går nog och lägger mig istället.
.
-
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0