Saknar, Längtar, Önskar

Hostar lungorna ur mig. Känns inge bra att vara tillbaka i stan. Känns inge bra att börja skolan imorgon. Känns inge bra att bo här. Känns inge bra helt enkelt. Det var som att när jag landade i Sverige igen kände jag mig lika borttappad som jag var innan jag åkte. Som att tiden bara hade stått stilla och väntat på mig här. Tiden står alltid stilla här iförsig. Min hyresvärd kommer snart knacka på om jag fortsätter hosta, cocilanan verkar inte vilja hjälpa mig ikväll. Ska väl försöka sova snart. Visst det är 12 timmar kvar tills jag ska kliva upp men det finns inte så mycket annat att göra. Jag är lite för trött och sjuk för att faktiskt göra något också. Solat har jag gjort.
-
Jag saknar alla jag träffade där nere i Turkiet, Shit vad kul vi hade!
Tacktacktacktack!! waow!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0