Plasma hit och plasma dit

Okej, en update på förkylningen för er som bryr er. Jag har antagligen något som hette typ megaplasma, ett förkylningsvirus som är brutalt och som gör att man är förkyld i flera månader så grattis Mia, du har ca 1-2 månader förkylning kvar att se framemot. Jag blev så less att jag började gråta när jag fick höra att jag inte kommer kunna dansa och träna ordentligt på säkert en månad till. Iallafall så fick jag en tid till att utreda allergi och astma. Kul. Den tiden är för övrigt dan efter jag har varit hos tandläkaren och fått veta hur det blir med tandställning och operation där. Jag har helt enkelt bara en massa frågor och inga svar just nu. Börjar känna mig som en fågel i bur. Bara en massa kanske och ''vi får se''. Men nu tänker jag inte klaga över dehär mer. På onsdag är det jag som tar på mig träningskläderna och gör så gott jag kan på discon. Jag måste om jag rent psykiskt ska orka med att bli frisk. Visst, jag kommer inte kunna springa eller gymma eller ta i riktigt på ett tag men jag får stå i den där källaren och känna basen i golvet. Jag får markera och lära mig koreografin. Jag får känna känslan av att röra mig på golvet igen. Och jag kommer bli frisk, jag kommer att kunna ta i, kanske inte än på fyra, fem lektioner men jag kommer få göra det. Det enda jag vill just nu är att få vara där och se alla dansa.
-
Haha! Hall Of Fame med The Script får mig att vilja ta över världen!
Nu ska jag gå och kolla på 112 - på liv och död, det är från Strömsund idag, haha!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0