Mia klagar

Jaha, då sitter jag här på skolan och gör ingenting precis som vanligt. Hoodie Allen, blev jag lite kär i han eller, han är grym. Låter lite som Childish Gambino och ni vet ju hur mycket jag tycker om Childish. Haha, Jag fick ut mycket av Alanya. Just nu sitter jag och googlar bartenderutbildningar, för lita på att jag är utanför Sveriges gränser så fort jag bara kan. Jag borde väl måla den där teckningen men jag har ingen insperation iallafall. Och hur kul är det, vi ska få insperation av Bengt Lindström som använder flera liter färg för en teckning och det första Jenny säger är att vi ska härma han men vi får inte använda så mycket färg för det blir för dyrt för skolan då. Bra planering. Tack, hej, gå inte på vittragymnasiet i östersund, jo, om du har drömmar men bara vill drömma om dem.
-
Nu är de kväll. Jag mår dåligt, alltså jag har hosta, ont i magen och är allmänt slut. Jag orkar snart inte köra på. Jag orkar inte gå på ren vilja längre. Vilja räcker till en gräns och jag står på gränsen nu. Jag skulle skriva en positiv grej om mig på skolan. Jag skrev ärlig. jag anntar att den enda jag inte är ärlig med är mig själv. Jag tror iallafall jag har ett projektarbete på g nu. Jag hoppas det iallafall. Nu ska jag sova och försöka hålla humöret uppe. Jag får väl drömma om Alanya och bra människor istället för Östersunds gråa gator och falska, grå människor. Jag vet, jag skulle säkert tycka lika om Alanya om jag bodde där i 3 år men ändå, det finns roligare sätt att leva livet än de sättet vi gör här, man kan t.ex. vara barnarbetare i kina. Nejmen, ungefär så kul tycker jag att ösd är just nu.
-
Jag är ingen bitter människa igentligen, ursäktar mitt dåliga humör med att jag är förkyld och trött och slut.
-
No matter where you've been
It's about were you're going.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0