Mess up

Okej, Alanya. Vad hände igentligen. Tempraturen låg på 40-45 på dagarna och ca 30 på nätterna. Det var helt omöjligt att röra sig på dagarna, jag låg helst på hotellrummet och sov tills solen gått ner, då började mitt liv. Vi har gjort allt som man inte ska göra på en sån resa, jag tänker inte ens säga vad, ni får gissa. Jag kan inte ens börja. Men iallafall, nätterna var det absolut bästa. Vi hittade två ställen vi alltid var på, The Doors såklart, mest bara Skandinavier och en resturang som heter Picasso med Alanyas snyggaste servitörer på. Jag får inte till det här, jag måste nog smälta allt några dagar till innan det blir bra bloggtexter av allt.
-
Det enda jag vill nu är att åka härifrån igen. Sitter och kollar bartender-utbildningar. Nåt ska det bli, när jag fixat pengar och kollat upp grejjer, tagit studenten, fått körkort och fixat tänderna. Max två år kvar i Sverige, det är min plan just nu iallafall. Precis nu, sova.
-
Drömmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0