Let's go!

-
Lite peppning till er! Fast mest till mig själv tror jag. Jag måste vara tillbaka på dansgolvet om en vecka prick. Jag har fått 'good to go' på mitt projektarbete så nu är det bara dags för mig att sätta igång allt. Det går igentligen bra, om jag bara hade fått vara frisk också så hade jag legat ännu mer på topp. Spenderade kvällen på Dancehall och fick abstinens. Disco N3 jag kommer nästa vecka! Jag ska vila och vila och vila tills dess. Så gott jag kan med tanke på att jag jobbar i helgen och går skola. Jaja, med en dubbel C-vitamin dos, mineraler och multivitamin-piller varje dag så borde jag vara back on track om det inte är något värre än en riktigt förkylning jag har. Jag klarar allvarigt inte av att inte dansa längre. Nu ska jag skriva skissen till projektarbetet sen sova. Ni får en till grym låt här, videon äger också!
-
-
Make no excuses now.
I'm talking here and now.
Lets go!
Your time is running out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0