Inga foppa-tofflor eller Ikea-soffor.

Livet ligger på en allmänt gårdaskig svensson nivå. Jag som många andra studenter kommer spendera helgen på jobbet och försöka skrapa ihop lite pengar. Fan. Livet är så jävla bra igentligen, det är bara jag som inte kan konsten att uppskatta ett vanligt vardagsliv. Jag vet inte varför, jag vill vara nöjd med att gå skola, sitta hemma vid datorn på kvällarna och jobba helger för att kunna betala åtminstone en tiondel av mitt liv. Jag vill kunna stå på egna ben, jag vill inte vara så fruktansvärt beroende av mina föräldrar även om jag förstår att jag kommer måsta vara de ett bra tag till. Det är helt logiskt. Men jag vill kunna klara mig själv. Jag vill inte göra det här, samma visa varje dag grejjen. Det ligger inte för mig och jag vägrar bli itryckt att jag kommer att bli som alla andra, att jag kommer fastna i Östersund och skaffa hus och barn och göra samma sak varje dag. Jag tänker inte köpa foppa-tofflor och Ikea-soffor för min lön, jag tänker köpa flygbiljetter och upplevelser. Jag tänker inte tro att mitt gymnasiebetyg kommer att avgöra min framtid. Jag tänker inte bli som alla andra. Du får tro vad du vill men jag tror du vill in i mitt liv till vilket pris som helst, så välkommen till mitt liv, Maskinen. Tack.
-
Föresten, jag hade en så underbar dröm inatt, jag ville verkligen inte vakna. Jag gick på balen med A$AP Rocky, fruktansvärt fantastiskt underbart var det. Nu är mina förhoppningar på balkavaljer på tok för höga så grattis Mia, du kommer få gå på balen själv. Haha. Lär nog bli så också, spelar ingen roll, jag kommer ändå glänsa mest av alla. Som vanligt.
-
Hittade en nyis idag, vet inte vad jag tycker än riktigt, men delar med mig iallafall.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0