French Inhale

ojoj, hej igen, sry, livet kommer ivägen ni vet..
Vet ni vad? Jag tror jag ska fira studenten med mamma å pappa i soffan i mjukisar. Har aldrig varit med om mer omogna människor. Jaja, jag är ju bäst iallafall så.
Får man ha mössa på jobbet? jag tror inte de va..
-
Jag kom på något idag som jag skulle skriva om.. det vaaaar... eh. just ja, folk (ovanligt).
Såhär vare, jag och min kära vän Janique jankalotta janne skulle till busstorget för jag skulle hemmelihem. Vi promenerade då förbi fyra otroligt vackra tjejer, mörkhyade med långt silkessvart hår och stora ringar i öronen. Jag kollade som en galning för de va så fina. Jag kom sen på att när folk kollar sådär på mig så tror jag oftast att de tycker jag ser konstig/ful ut. Jag spann vidare på det dära och kom fram till att det är hemskt sällan jag faktiskt kollar på människor för att de ser konstiga ut eller är fula. Jag kollar oftast bara på människor jag tycker är fräna, fina, snygga, har bra stil osv. Okej, jag går på vittra, klart det händer att vänder på huvudet för något förskräckligt udda där, men på stan sådär allmänt så kikar jag mest på folk som har något extra. Sen tänkte jag att om jag gör så, kanske det finns folk som tittar på mig för att jag är fin eller frän eller har bra stil. Haha, ego-boost. Så nu tänker jag tänka så nästa gång nån kollar på mig massor. Kan vara bra och veta för er som hade tänkt kolla på mig för andra anledningar, funkar inte.
-
LYSSNA, bra grejjer.
-
-
I like the way you, french, inhale.... swaaaag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0