Dance like nobody is watching

-
Heyheyhey. Jag bröt lite mot lagen idag och drog och dansa. Lätt värt. Det finns inget roligare än att stå i en kvav källare med för mycket folk som svettas och bara köra. Jag kan inte vara utan dansen, det bara är så. Jag kommer förmodligen aldrig kunna. Man inser inte sånt förän man provat. Jag har haft ett uppehåll på lite mer än en halvår och jag har helt allvarligt inte mått lika bra under den tiden. Det beror inte bara på dansen men det är en ganska stor del faktiskt. Jag känner det nu, jag känner mig hel på något sätt. Det saknas verkligen ingenting i mitt liv längre. Jag har allt, jag har mer än allt. Just nu har jag blåa knän också, tack Marcus. Känns bra. Haha, jag har det för bra för att ha något vettigt att skriva om. Men love to all of you, hörs, ses, hej.
-
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0