Strömsund

Okej, hej. Nu sitter jag i Strömsund. Jag får på något sätt alltid den där lite uppgivna känslan varje gång jag är här. Jag och Strömsund är ingen fin idé. Kanske mest beror på att jag känner ungefär noll personer här. Alltså verkligen känner, nivet, sådär att man ringer och sen hänger man. Visst, jag vet om några och så men ja, jag är ju rätt blyg också, tro det eller ej. Jag är trött och sugen på att få saker att rulla igång. Jag vet inte vad, men något. Vill skriva på riktigt, men jag har ingen insperation. Jag är mest trött. Jag har lov, rullar runt, rulla, det är ett rätt roligt ord. Men nu rullar jag i säng, imorgon rullar jag runt i ström, på torsdag rullar jag till stan, fredag rullar jag till mamma och sen rullar jag på jobbet i helgen. Life. Peace. Out. Rulla lungt.
-
THE WEEKND SLÄPPER NYTT DEN 13 NOVEMBER OM NI MISSAT DE!
 
-
Yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0