Samma sak, varje dag.

Jag måste. fack. jag behöver inte säga något mer. det finns inget jag gör längre som jag inte måste. vet ni hur sorgligt det känns? det är klart ni vet det. Jag orkar inte försöka vara positiv nu, jag kanske skulle tjäna på att försöka vara positiv men det tar så jävla mycket på krafterna. Jag nådde inte ens godkänt i svenska c uppgiften, måste göra om den. Anledningen? ''Jag vet att du kan göra bättre'' Men fack ya'll. Tänk om jag inte kan det? Tänk om det där var precis det bästa jag kunde göra utifrån lektionerna. ändå sitter jag här. skriver på helt fel ställe, skriver inte på svenskan. Jag kollar rappvideos och texter. Varför? Jag vet inte, försöker få tillbaka lite av mitt självförtroende. näej, jag önskar verkligen att jag kunde åka hem nu, bara inte gå på äckel lektioner med folk jag inte orkar med. Jag vill lägga mig i sängen och kolla på alla sagan om ringen extended, typ 12 timmar, låter bra. Jag ska aldrig mer tycka nånting, för tycker man nånting har man fel. Iallafall i östersund. skitstad.
-
Looking to find a way through the day, a light for the night.
I'm just wondering why you haven't taken my life.
Like, what the hell am I doing right?
-
 
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0