Så många brev, så många sånger.

-
Dålig kvalite men oj, den här låten gav mig en high five i ansiktet med en stol såhär på torsdagskvällen. Fin låt, för fin låt. Jag tycker inte om att minnas, minnas får mig att må dåligt. Oftast, inte alltid. Jag hade tänkt skriva en facebook status om den här låten men insåg att jag inte kan sammanfatta allt jag vill säga med en enda kort mening så att alla förstår. Alla förstår ändå inte vad jag menar. Lika bra de.
-
Den här är inte heller nådig för mitt minne. Det är en minnenas natt inatt.
 
-
Shit. Har ni någonsin funderat på hur ni hamnade där ni sitter idag? Det har jag, om och om och om igen. Det är en såndär fråga som inte gör något annat än att få en att bli lite mer galen än man redan var. ''Tänk om jag hade gjort så istället, tänk om jag hade sagt något annat'' så snurrar det rätt ofta i mitt huvud. Just nu sitter jag och väntar på ett mirakel, jag blir så fruktansvärt uttråkad och rastlös. Jag väntar på att någon eller något ska bara ramla in i mitt liv och ge mig en mening, en dröm eller ett mål. Jag vet att det är vägen dit som räknas men när man bara står på en väg, när man inte riktigt kan gå varken framåt eller bakåt och ingen plockar upp en trots att man sträcker utt tummen så långt det går. Jag behöver ett äventyr. Eller, jag vet inte riktigt vad jag behöver. sova, som vanligt. Jag hittade fel spellista, vid fel tillfälle. För trött. Jag kan alltid skylla på nåt. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Dafina

Fin blogg! Allt bra?

Besök gärna min lilla blogg!
bydafina.blogg.se
Modeinriktad trettonårig tjej ~

2012-10-27 @ 19:25:12
URL: http://bydafina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0