Lookatthizz

Hahahahaha... Åh, underbara engelska rappare, sångare, fräna brudar.
Ni kommer ihåg videon jag postade med Amplify Dot, RoxXxan och ett gäng till som körde en låt live.
Jag letade rätt på orginalet, ären chill eller?! Jag hittade tyvär ingen bra youtube version men den ligger på spotify, så om ni klickar här så kommer ni få höra en skön låt. Den fick tillomed ligga på min hiphop-lista fast det inte riktigt är hiphop, men den är så skön. Haha.
-
Idag var väl ungefär samma dag som igår, spelar ingen roll vad det är för dag så gör jag väl mest samma sak. My life, lil wayne, the game, den låten är så skön. Idag är igentligen en bättre dag än igår, men jag gör samma grejjer, bara de att jag inte är lika less. Oj vad intressant. Inte. Men iallafall. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Jag kommer tillbaka sen, nån dag, när jag kommit på något fint att skriva om. Någon liten tanke eller nåt intressant. Ska nog ta tag i mitt projektarbete lite. Kanske kolla på en film. Louise kommer när hon dansat klart. Tror jag iallafall, man vet aldrig riktigt med mina brudar.
-
Nu kan ni ju få titta lite på mig då, som vanligt. Hej.
-
THEHEADQUARTER - tumblr nivet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0