Foreplay is fun but I ain't got the time.

-
Stavning, lär dig stava, lär dig grammatik om du har tänkt att skriva något som ska läsas av fler än dina närmsta. Så, tack. Ledig helg var de. Fredag, fest, lördag, fest. Klart. Det är inte så kul att vara ledig igentligen. Nu är det söndag och jag är själv för första gången på hur länge som helst. Nästan lite mysigt. Sitter och lyssnar på music och känner mig ofräsch, det ska iförsig snart åtgärdas med en fet jävla dusch. Ovanpå duschen blir det nog lite brun utan sol också, såhär precis i början av vintern. Det har snöat ute idag, jag såg det inte själv iförsig för jag vaknade 11.30 och hade ingen aning om vart jag var och hur jag hade tagit mig dit. Hade panik i ca 2 min innan jag kom på att jag var hemma i min egen säng och att vi hade gått från Bror mitt i natten, kom ihåg att jag pratade med Sofia utanför solo och att Janique skrek när vi var i badhusparken för nåt som hade med tävlingsdansen att göra. Fick med mig allt hem, kepsen och guldkjedjan, de två viktigaste grejjerna i mitt liv. Damsög upp ostkrokar från mattan. Det är sånt vi har på förfester, ostkrokar. Östersund är så grått, jag tycker om det, jag tycker om mulet, halvregnigt väder. Jag har alltid fördraget för mina fönster så fort solen skiner. Jag tycker inte om solen, den är jobbig, man ser ingenting och det blir äckelvarmt och totalt omöjligt att andas i min lägenhet. okej, jag har mest alltid mörkt i min lägenhet, men jag har världens största fönster och jag är en såndär människa som gillar att gå runt i underkläder hemma, byxor osv. är bara jobbigt. Det bästa är att kliva upp på morgonen och inte klä på sig på hela dan. Så tänker jag göra idag för jag ska absolut ingenstans idag, jag tänker inte ens gå på affären fast jag igentligen behöver det. Jag har kepsen på mig. Jag har knappt tagit av mig den sen jag köpte den. Lite synd på min snygga hårfärg att jag her kepsen all the time. Jag är lite skakis, rätt bakis. Jag kommer inte fram till något bra. jag kommer inte fram till så mycket alls igentligen. Jag kommer bli kvar här. För länge. För alltid som de känns nu. Jag ska duscha. See ya'll!
-
Så sjuka brudar! Jag vill också kunna, faack..
 
-
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0