tolv timmar

tolv timmar till operation. en liten operation men dock en operation. Jag blir inte ens sövd, jag som inte tål nålar eller blod. eller sår eller något annat som gör ont. Jag tycker tillomed att mina egna töjningar i öronen är lite läskiga. Men det fräna med töjningarna väger upp de faktum att de gör ont och ser lite äckligt ut utan nåt i dom. Det finns inget fränt med att ta bort en visdomstand, alls. Det är lite synd att det inte finns nåt fränt med det, jag behöver något att väga upp de onda med. Äh, jag lär antagligen svimma innan de hinner börja så det går nog bra. Jag är trött, kommer antagligen gå och lägga mig inom två timmar, hej, det är ovanligt nuförtiden. Rihanna var bra förut, innan hon började ta saker. Nu är hon bara okej som utfyllnad åt t.ex. ASAP Rocky, Drake, Jay-z osv.
-
-
Ni kan inte hindra mig, även om jag vet att du försökt ringa mig.
Men jag är här bland molnen, så ni kan inte nå mig.
- Lorentz & Sakarias - Molnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0