Want this shit forever.

Hittade en blogg med nåt som hade en personlighet som slog en på käften. Det sorgliga med sådana är att de alltid är så otroligt negativa mot allt som inte passar in i deras värld. Hm, enough. Jag har hittat min drömplugg, till örat alltså. Det jobbiga är att de säljs i england och jag skulle behöva töja 2 mm mer än jag tänkt. Inte för att det skulle spela så stor roll, 2 mm hit eller dit lixom. Men England?! Det är så drygt att beställa saker från andra länder. Men det är nästan värt krånglet, eller det beror ju på vad mamma tycker såklart. Haha. Jag är så glad så jag har inte ens nåt kul att skriva. hejdå.
-
kolla vilken babe! usch..
-
TheHeadquarter@Tumblr Motherfuckers!

Kommentarer
Postat av: Kerstin Johansson

Mamma tycker: om du vill töja ditt öra 2 mm till så är det så, vill du ha den där pluggen så är det väl att försöka fixa det då! Jag rimmade nästan!

2012-05-09 @ 18:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0