life is a rollercoaster.

Hej. förlåt för min frånvaro vänner. Jag har haft fyra otroligt vilda, roliga, galna, sköna dagar. Nu sitter jag här, helt jävla utmattad och vetskapen om att jag har en krävande vecka framför mig. Jobb, nationella i älsklingsämnet matte b och en sjukt efterlängtad konsert i huvudstaden med Ozzy and friends. Jag orkar tyvär inte göra nån utförlig sammanfattning av veckans händelser. Krossade fönster, sönderslitna kläder, trasiga stolar och allmänt sviniga dagar följt av en lång natt på staden och dan efter det en lerig men trevlig danskväll på fröjdholmen och alla dessa dagar med så otroligt underbara människor får räcka för idag.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0