-158-

Okej. Jag måste lära mig att vänta på insperationen innan jag bloggar bara för att jag känner att jag borde uppdatera så ni inte tror att jag ramlat ner i ett hål och försvunnit. Anyways, jag tänkte skriva lite om en grejj jag skulle vilja göra om ungefär ett år sådär. När jag blivit 18 då. Mer än att ta körkortet så fort jag bara kan. Jag skulle ju vilja ha en tatuering. Jag har faktiskt tänkt på det länge, för när man gör en tatuering så är det ju för alltid. Och det känns inte som att jag vill göra det och sen ångra mig efter 2 år. Men en annan grej jag tänkt på, det är väldigt många som gör tatueringar för att minnas döda släktingar och för att hylla diverse konstiga saker eller nåt de kommit över och blablabla, långa seriösa historier om coola grejjer om sitt medelsvensson liv och sina i-landsproblem. Och det är väl bra och fränt och så men jag hade nog mer tänkt göra en för att gör en. För att det är snyggt, inget fel med de tycker jag. Och nu har jag faktiskt bestämt mig för ungefär vad jag vill ha, en uggla. Jag är ju lite besatt i ugglor, jag borde kanske erkänna det. Jag har en grej speciellt för smycken med ugglor. Så här är lite bilder med ugglor. Lite insperation typ.
-
-
Lite Rock bara för er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0