-151-

Hej guys! Förlåt för att det varit så tyst. Jag har haft annat för mig. Fått min försena födelsedagspresent, iPhone 4s. Bäst. Snällaste familjen. Varit med människor och gjort saker som att kolla på film eller bara fördrivit tiden. Nu sitter jag hemma i skogen och njuter av att vara själv och totalt isolerad. Jag tänker nog inte röra mig många meter på några dagar. Mellan soffan och sängen antagligen. Kanske ut till skotern också, ganska sugen på det faktiskt, inte ikväll, inte nu, men imorgon kanske. Jag har ingenting vettigt att skriva så ni kan få kolla på några mobilbilder från min nya fån.
-
Matchade skinjackan med en jeansväst från carlings, helt nöjd med det.
-
Posar lite för mycket som alltid....
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0