-173-

HEEEEJ! två hela dagar sen jag skrev här. jag är så extremt ledsen för det men jag har varit så inne i min tumblr, alla andras tumblr, mina vänner, min kamera och träningen att jag inte riktigt haft tid med min riktiga bloggis. förlåt för det men som ni vet så kan ni ju hitta mig på theheadquarter, min tumblr alltså. Instagram finns jag på oxå om ni har en ajfån osv, där heter jag miajohansson95 tror jag, kan vara stor bokstav i början jag vet faktiskt inte. Gud vad mycket grejjer jag har på internet. Just nu sitter jag vid mitt skrivbord med tre kilo armband och ringar på händerna och väntar på Jonna som ska vara min modell ikväll. I måndags hade jag myskväll med mina bästa pojkar och flickor, åt tacos och muffins. Nu är det slut med det. Sallad, kyckling, fisk och ägg är min nya diet. Igår kom min mammi och vi gick på staden som vanligt och åt kinamat sen solade jag och Jonna och efter det promenerade jag till Emilia och tog några bilder på henne. Bra blev det, som vanligt var jag nöjdare än den jag fotar. Varför tycker man alltid att man själv är så ful på bild? Jobbigt läge. Ikväll som sagt ska jag fota mer och sedan upp till Emilia för lite Big Brother. Nu ska jag leta mer bilder på tumblr. Jag är så kär i tumblr!
-
Bilder sen jag fotade Emilia.
-
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0