Naked in a good way.

Det är en konst att vara naken. Alltså man kan vara naken men det är stor skillnad på att vara naken och att vara naken. For example, porr är naket, men en bild eller en film där människor är nakna behöver inte vara på ett porrigt sätt. Konsten att vara sofistikerat och vackert naken alltså. Varför skriver jag om det här? det undrar igentligen jag med. Men jag har ju börjat med tumblr och där är det naket. Bröst vart man än är. Men det är inte porr, det är konst. På riktigt. Jag har ett exempel på hur man är naken på ett artistiskt sätt. Alltså jag menar ju inte hur man går hemma utan kläder och är snygg men jag menar hur man är naken på bild utan att det är något fel och stötande med det. Sen kan ju såklart inte jag bestämma vad ni anser vara stötande men jag är estetisk och då ser man den här bilden på ett konstmässigt sätt. Det är vackert i mina ögon, lite som att bara se ett otroligt vackert foto. Skillnaden är att det är nakna människor med. Oftast tjejer dock. Igentligen, varför jag funderade så mycket över det här just nu är för att det är skillnad på att ha en profilbild på facbook tagen med cammen som visar bara halva ansiktet för att brösten ska synas mer. Hmm, anyways, bilden är vacker. I mina ögon.
-
-
Det är jobbigt att veta att det enda man kan göra är att ta en dag i taget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0