Born to run.

Hej. Jag är så tyst här. Om jag nu ska vara helt ärlig med er så är det nog inte de att jag har så mycket att göra, mer att jag sysselsätter mig för att inte sätta mig ner och tänka på saker jag helst inte har i mitt huvud. Jag är glad och jag är nöjd med det. Visst, livet är grått och vanligt men jag har mycket disk och mat och vänner och träning som håller mig från verkligheten och framtiden. Lets take it one day at a time, så att säga. Just nu ljuder Bruce Springsteen ur högtalarna och Madelene är trött. Jag ska snart ta tag i min livshistoria som jag påbörjade idag. Tumblrn är fortfarande helt otroligt underbar, så mycket vackra och speciella bilder. Jag har så lite jag vill dela med er. Jag har liksom krypit tillbaka till mitt lilla hörn och jag behöver det. Be patient.
-
-
Sten och lite annat blått

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0