-177-

Hej snyggingar! Tillbaka i staden efter en mysig lördag i Hammerdal med Felicia och Albin. Lägenheten är tokren och det är jag med. Nu ska jag mysa i sängen med ett avsnitt big brother. Jag känner mig lite tönting men jag tycker faktiskt det är ganska kul att kolla på. Jag tycker ju som att det är rätt intressant med hur folk beter sig. Jag är riktigt pepp på en ny vecka även fast jag inte har nånting planerat riktigt. Mer än gymmet, solariet och en massa udda matlagningar. Beach 2012 förberedelserna är i full gång med andra ord. För så vit som jag är behöver jag börja i tid och långsamt med tanke på att jag inte ens borde sola alls. Helt fel hudtyp för det. Jag har inte så mycket mer att säga. Livet flyter på, jag har swag, det känns bra.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0