-162-

Godmorgon, eller liknande. Ikväll en måndagskväll som den här längtar jag efter någon som kan sitta i soffan här och vara alldeless tyst, kanske berätta något ibland som får mig att le. Det är så skönt att vara tyst med vissa människor, men det måste vara rätt typ av människa. Just nu sitter jag vid mitt nya skrivbord och längtar tills jag får borsta tänderna senare ikväll. Jag lyssnar på nån slags dubstep, rätt skönt, jag hamnar i ett tillstånd när jag inte riktigt vet vad som är upp och ner när det spelas samma beat i sex minuter om inte mer. Jag tappar tiden lite. Men snart, om kanske två låtar ska jag byta ute elektroniska trummor och syntar mot lite härliga hårdrocks-riff, kanske något som Whitesnake eller Scorpions. Vi ska göra våra individuella val den här månaden. Jag vet inte vad jag ska ta, psykologi låter lockande, men lockande låter också filosofi, fotografisk bild, kommunikation och rörlig bild. Jag kan inte välja allt även om jag vill. Jag vet inte hur många poäng jag har att välja än men jag vet att de inte riktigt räcker. Äh, jag tar det problemet en annan dag.
-
-

Kommentarer
Postat av: pappi

Så propert och fint ditt nya bord ser ut! Ha en fortsatt bra vecka! / pappa

2012-03-12 @ 19:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0