-161-

Fan vad tråkig jag är igentligen. Hmpf. Jag hamnade i en liten depression såhär på söndagskvällen. Antagligen för att jag inte sovit som jag ska. Jag skulle nu kunna berätta allt jag tänker på för er men jag vill inte. Jag har ingen lust alls att prata om varför jag är nere, jag vill helst vara alldeles själv på gymmet med massor av hårdrock och svett tills jag tränat bort ångesten. Mmm, skönt att behöva googla depression för att jag inte kunde stava till det, självklart trycker jag på första länken och ramlar in på depression bland unga eller något liknande. Man blir sjuk av att läsa om sjukdommar. Nu behöver jag sova och imorgon börjar skolan igen och efter skolan ska jag minsann träna som om jag aldrig gjort något annat. Ha en vacker kväll, natt, morgondag, så hörs vi.
-
''If you trust woman you die poor, If you trust men you die young''
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0