-160-

Hej folk. Jag satt i en bil mest hela dagen igår. När jag inte satt i bilen var jag på Ikea och på birsta. Det var kul, fick massa saker av min mamma, ett skrivbord till min lägenhet bland annat. Idag, just nu, sitter jag i min säng i strömsund och ska snart kidnappa Felicia från sin pojkvän så vi kan göra saker istället. Fast jag vet inte vad vi ska göra igentligen, äta godis och prata strunt. Fast när jag och Felicia pratar strunt brukar vi lösa saker som afrikas fattigdom. Kanske inte så brutalt men ganska mycket brukar vi lösa. Jag har ju skaffat mig tumblr också. Theheadquarter heter den. Roligt att det senaste jag gjorde där var att länka den här bloggen, hah. Jaa, vill ni ha korta enkla inlägg att läsa och titta på så kan ni följa min tumblr istället, för där skriver jag inte så jättemycket, mer bilder, länkar, musik och citat.
-
Nu ska jag gå, jag hittade ingen bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0