-159-

Jag hade en idé om vad jag skulle skriva om för kanske en timme sen. Men för en timme sen satt jag i en bil på väg hem från Felicia. och för en timme sen var jag för hungrig för att vilja sätta mig vid datorn på en gång. Nu när jag ätit och kollat på The Mentalist sitter jag och är trött i soffan. Jag tror att jag tänker flytta mig upp till sängen och lyssna på, håll i er, dubstep och kanske kolla igenom 9gag igen. Jag saknar gymmet. Jag har en lätt ångest över att det närmaste träning jag kommit är den korta joggingrundan jag gjorde i, eeh, måndags var det nog. Idag har livet varit bra, jag har klippt håret och kört bil och träffat vän. Glad hela dagen. Bra dag. Nu är den slut. Men det kommer en ny imorgon. Hoppas jag vaknar på samma sida som idag.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0